Оригинальные идеи,

сценарии для досуга

Материалы для обучения

в любых сферах

Готовые решения

на любой возраст

Зарабатывайте

на своих креативах

Быстрый подбор материалов
Цена
Сбросить
  1. Главная
  2. Другие
  3. Сценка на крымскотатарском языке ко дню Родного языка

Сценка на крымскотатарском языке ко дню Родного языка

Задачи: 1. Закрепить знания детей о родном языке. 2.Способствовать развитию связной речи, логического мышления. 3. Способствовать воспитанию любви к родной стране, родному языку. Планируемые результаты: Предметные 1. Развивать творческую активность, мышление 2. Воспитывать любовь к родному краю, языку.

Вид сценария

Другие

Категория

Другие
Формат Текстовые документы
Бесплатно

Цифровая загрузка

Описание Отзывы (0) Вопросы автору (0) Другие проекты автора

Описание проекта

Сценка на крымскотатарском языке ко дню Родного языка

-Селям  Анифе !

- Селям Айше!

- Бугунь бизлер  мороженое  япаджамыз

-Демек дондурманы . Мен оны пек севем

-Онъы япмакъ ичюн бизге керек  МОЛОКО

-Билем билем къартбабам  эр кунь   сыгъыр    янына бара сийпай онъы  сийпай сонъ къопка сют эвге кетире

-Сон биз къошамыз  Сахар , Яйцо эписини морожницагъа  къоямыз

-Шекерни къартанам тюкяндам кетире, йымыртаны тавукълар къозлай

-Эписини къаштырамыз  ве ХОЛОДИЛЬНИККЕ  къоямыз . Мороженое азыр.

-Анънъадым ! Сютни , шекерни ,йымыртаны дондурма ясагъан машнагъа къоямыз .Сонъра буздолопкъа  ерлешемиз.

-Анифе бакъ не къадар  янъы сезлерни огрендик!

МОЛОКО – СЮТ  САХАР –ШЕКЕР   ЯЙЦО – ЙЫМЫРТА

ХОЛОДИЛЬНИК _БУЗДОЛАБЫ   МОРОЖЕНОЕ – ДОНдурма.

Биз  ана тилини огренемиз!

 

Отзывы (0)

Рейтинг проекта:
0

Вопросы (0)

Другие проекты автора

кечкен мевзу боюнджа талебелернинъ бильгилерини умумийлештирмек, текрарламакъ, сёзнинъ манасына эсасланып, ургъу къоймагъа алышув. Огретюв: огретиджилернинъ ургъу, ургъулы ве ургъусыз эджалар акъкъында бильгилерни къавийлештирюв, ургъунынъ сёзлерде ролюни бильдирмек. Инкишаф этюв: къыясламакъ, фикир этмек, нетидже чыкъармакъ.
0 ₽
Незакетлигини тербие этюв, медениетли къонушувнынъ къабилиетлерини тербие этюв. незакетлигини тербие этюв. Окъув макъсады: «незакетли сёзлер» мевзу боюнджа сёз байлыгъыны зенгинлештирюв, адамларнынъ арасында незакетли мунасебетини шекиллендирюв. Инкишаф этюв макъсады: хатираны, дикъкъатыны, тюшюнджени инкишаф этюв, нутукъны, коммуникатив къабилиетлерини инкишаф этюв. Тербие макъсады: нутукънынъ, къонушувнынъ медениетини тербиелемек.
0 ₽
Планируемые результаты: Предметные: научиться различать понятия звук и буква Личностные: формирование познавательного интереса к исследовательской деятельности Коммуникативные: адекватно использовать речевые средства для решения коммуникативных задач, строить монологическое высказывание, пользоваться диалогической речью. Регулятивные: принимать и сохранять учебную задачу, планировать свои действия в соответствии с поставленной задачей. Познавательные: осуществлять анализ объектов, использовать знаково-символические средства, в том числе модели, для решения учебных задач
0 ₽